vineri, 11 iunie 2010

Bonfire


Asculta mai multe audio Muzica

Se spune ca,pentru a trece prin viata orice om are nevoie de prieteni.Am
prieteni,dar cine poate spune daca asta e un lucru bun sau rau? Pe de o parte,ii ai,pe de o parte nu ii ai.De aceea m-am imprietenit cu o stea.O steluta.Am gasit-o intamplator,umbla prin aceeasi galaxie cu mine,undeva intre Jupiter si Saturn.
Nu e o stea oarecare.Are ea mismasurile ei.Ma face sa rad mereu,fara sa vreau.Ne intelegem numai din priviri si chiar a invatat sa-mi citeasca gandurile! E singura care stie sa ma asculte,imi intelege problemele,ma asculta si atunci cand spun numai prostii,stie sa ma consoleze,imi sterge lacrimile,ma acopera cu praf de stele,imi zmabeste,ma face sa rad..
Si.. e mereu calma cu mine,oare cata rabdarea are o stea?!E indeajuns de puternica sa calmeze o furtuna,sa isi urmeze instinctele,sa se abtina de la ce trebuie,sa nu lase urme..
De cate ori mi-a facut somnul mai usor.. de cate ori i-am scris pe frunte "va fi bine" ..
Ea e cea tacuta dar si cea care vorbeste mereu! Si ce fel ma face sa rad cand imi canta nebuneste o balada! Si imi place ca numai eu o inteleg
Si ceea ce e linistitor cu adevarat este ca.. Soarele nu ne va arde niciodata daca suntem impreuna si Luna nu va fi niciodata prea intunecata,stralucim mai mult de atat!Stii.. privim acelasi Univers!
"Spune-mi mai stii cum a fost.. primul pas gresit,primul reusit?" Un lucru mai frumos decat bucuria este sa ai cu cine sa o imparti..
Poate ca priveste de sus,dar stie mai bine decat toti ceea ce e cu adevarat realitatea;imi insenineaza noptea si,chiar daca nu o vad,ea e acolo si ziua!Pentru asta,e cea mai buna prietena a mea si implineste 16 ani!

0 comentarii: